Saturday, May 22, 2010

Palm


Nahinumduman nko ba katong hapit na gani ko matapos sa elementary na ako na lang diay ang ‘wa pa ka lolo sa amoang batch. Tanan nabuhat na nila. Sa tinuod ra wala man gud ko’y nahibal-an sa mga ana nga butang. Abi nako ang lolo kay iyot, kundi diay magdula man diay sa imo patotoy gamit sa kamot hantod magawasan ka hahahaha.


Usa ka adlaw nagdula mi sa akoa mga amigo ba og alutanay tapos naay niduol sa amoa na silingan mga kaedara ra gud pud namo na nasakpan daw ang amoa duha ka amigo na lalaki na naglolo sa ilalum sa lamesa. Nakuratan man ko kay abi man nko dati na ang lolo kay iyot dili man diay. Unya duha gud to sila ka laki so d dyud pwede na mag-iyot sila. Oo ‘wa pud ko kamao na pwede diay mag iyot ang duha ka laki hahahaha. Unsa pa, late ra dyud ko pirmi ani.


Tapos usa pa pud ka adlaw ba, ulian naman ‘to tapos uso man ang mangaon og binignit pagkahuman sa klase. Tua mi nagtambay mga lalaki nko nga ka eskwela sa payag na gabaligya og binignit. Ginasungog nila akoa usa ka klasmate na sige daw og lolo, tapos kantsawanay ba. Didto na nko nahibal-an kung unsa ang lolo.


Paghuman namo og elementary sa akoa mi lola namuyo sa akoang manghud kay para makalaag og dula pirmi. Didto na nako gitistingan mag lolo. Tsamba pa dyud na ginabuhat ang silong sa balay so wala tawo ngadto so. Akoa dyud gisiguro na walay tawo makakita hahahaha.


Nilingkod ko sa likod sa pader sa may bintana para makit-an nko dayon kung naay muagi ba. Human akoa na gibaba akoa short hantod sa paa, tapos akoa na gidula dulaan akoang patotoy. Human taas baba, taas baba. Naunsa man kay nidako man, mitindog og hasta na mang gahi-a ani. Human lami man diay, giganahan man ko sa akoang gibati. Init akoa paminaw ba na gikan gyud sa akoang sulod sa lawas. Mao na akoa gipas-pasan. Lami gyud kaayo makapiyong piyong pa gyud ko sa kalami sa akoa nabatyagan. Kalami na man ani uy, akoa pa gyud gipaspasan pa gyud hantod na dili nman nko makaya. Nipiyong na lang gyud ko.


Tu-a na gigawsan ko sa unang tulos nko hahahaha. Init siya, pilit pero mura ra man og tubig. Gikapoy ko og maayo. Pero lami kaayo akoang gibati. Akoa na lang gitrapuhan sa akoang t-shirt dayun gitaas na nko ang akoa short. Tapos naisip nko ngano karon lang man nko ni nadiskubre uy. Sagdi lang kay buhaton ko lang utro hahahaha.


Hala ka dira kay naganahan na man ko, maka adik man diay sya. Pirmi na nko ginabuhat hahahaha. Upat o unom sa usa ka adlaw, laliman gud ka. Pero dili na murag tubig mura na og paste hahahaha o elmers glue na nabutangan og tubig. Hahahaha dayun mao na to. Kung mataymingan nga ako ra usa, mag-lolo na dayun ko hahahaha. Adik.

Usahay gani sakit na pero sige ra gihapon kay lami man gud.

Naa pud mga gabi-ona na gina-atik nako akoa manghud kung tapad mi matulog na galindol ba tapos magbukot ko og habol kay murag mahadlok pero ga-lolo na diay to hahahaha. Ambot ra kung nabawo ba 'to siya atoa kay murag man pud na abi niya na galindol gyud hahahaha. Mao 'to pirmi na gyud. Makadako bya siya og patotoy kadugayan ay. Testingi ra gud d pa man huli ang tanan.


Sa makasabot na lang ani hahahaha.


Xoxo


The Curious Cat
P.S. Image courtesy of http://protaku.com/pics/mastur/nuku-nuku-jerk-off.jpg

27 comments:

  1. naintindihan ko to... ng konti... natawa ako sa kapatid mo... hahaha

    ReplyDelete
  2. hala di ko maintindihan ilocano ata hehe pero kaka L ang pic ha!LOL

    ReplyDelete
  3. @imsonotconio sa mga nakakaintindi lang nyahahaha

    ReplyDelete
  4. @Engel hahahaha oo natatawa ako pag narerecall ko, syempre nakaka-awa nga lang din lol

    ReplyDelete
  5. @Ma Callister hahahaha sa pic talaga naka tingin

    ReplyDelete
  6. Usahay gani sakit na pero sige ra gihapon kay lami man gud.

    adek ka talaga.

    pero sige, pirme naga-lolo pa in tanang adlaw ug gabi-i

    WAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  7. @Eternal Wanderer hahahaha as if ikaw d naadik nyahahaha

    aminin, ganahan kaayo pud ka na ginabuhat ni

    ReplyDelete
  8. hahahaha katawa man pud ko basa ani oi.

    gihimo pa jud ug rason ang linog lol

    ReplyDelete
  9. @Lee hahahaha karelate ka ani noh :D

    ReplyDelete
  10. wahahahaha katawa ko oi. hahahahahaha

    ReplyDelete
  11. wahahaa. nalingaw ko kaayo sa imong post. pagbuhat pa ug in-ani nga post. unya kita lang ang makasabot. haha.

    ReplyDelete
  12. err.. hmmm.. hingi sana ako ng tulong sa nanay ko mag-translate kaso. haha

    ReplyDelete
  13. haha karelate gyud ko anang bisag sakit na sige lang gihapon!! pero atik ra gyud na kanang ingon sila makadako ang sige ug lolo. kahibaw ka unsa'y effective? star margarine!

    ReplyDelete
  14. @geek haha ginabuhat nimo pud ni oi

    ReplyDelete
  15. @boy android hahahaha sige sige magbuhat ko og ani na entry utro

    ReplyDelete
  16. @drew ambot lang ha pero makatabang man haha

    ReplyDelete
  17. ako pud kasuway jud ko ani bah. hehehe elementary pud ko. haha. Ako mga su-od mga lalaki man. ila man ko gi sunggog ug pisot(supot) daw ko. then pag recess ato, didto mi sa likod sa may playground. ako gipakita ko tintin. sila sad nagpakitaay mi. tapos mao na to.. nagdula dula na nuon mi sa among mga pikoy. pero dili gyud ako ang nka pa virgin sa akong kaugalingon. ang ako classmate. siya man gud nag duwa sa akong pikoy ato hangtod ko nagawasan. hahaha.

    hey, i love your blog. exchange links din tayo. see you soon.

    ReplyDelete